Gyakran ismételt kérdések

K: Mennyivel előtte kell lefoglalnom a pikniket?
V: Általában a hétvégéken magasabb a foglaltság, épp úgy, mint egy forgalmas étteremben, ezért érdemes minél előbb, akár több héttel, hónappal előtte.

A foglalásod az 50% előleg beérkezésével biztosítod, melynek kiegyenlítésére 48 óra áll rendelkezésre, az általunk küldött díjbekérő alapján. A végösszegnek legkésőbb a piknik előtt 1 héttel kell megérkeznie számlánkra. Kérjük ezt mindenképp számold bele, amikor ajánlatot kérsz.

K: Mit tartalmaz egy piknik csomag?

V: Az alapcsomagban bútorok, szőnyeg, ülőkék, párnák, tányérok, evőeszközök, poharak, tartós dekoráció, helyszínre szállítás, stb. vannak amelyet itt tudsz megtekinteni.
Jelenleg 10 fő/csomag maximális létszámmal dolgozunk, hogy megőrizzük a piknik különleges hangulatát.
Jár citromos/uborkás mentes víz a csomaghoz, illetve ezenfelül tudsz tőlünk rendelni ételt, alkoholos vagy mentes italokat, és extrákat, de ezekről e-mailes egyeztetés szükséges. 

K: Milyen ételrendelési lehetőségek vannak?

V: Jelenleg több partnerrel dolgozunk együtt, akik az ételekért felelnek, ezért több választási lehetőség is rendelkezésre áll.
A kínálat összeállításakor azon ételcsoportok mentén maradtunk, amelyeket egy piknik alkalmával lehet, és célszerű fogyasztani, illetve nem könnyen romlandóak. Lehetőség van hidegtálra (felvágottak, többféle sajt, olivabogyó, gyümölcsök, kenyér), illetve különböző összeállítású, különcsomagolt foodboxokra (itt street food jellegű ételek állnak rendelkezésre), viszont ez utóbbira csak 8-10 fős piknikek esetén van lehetőség, technikai okokból.
A catering opciókat az e-mailes érdeklődés, ajánlatkérés után küldjük el, hogy tudjatok választani.

K: Ott lesztek a piknik időtartama alatt?

V: Nem. Miután felépítettük a helyszínt, távozunk, és csak arra az időpontra térünk vissza, amikor a foglalási időtartamnak vége. Azonban minden pikniknél lesz egy kapcsolattartó, akinek az elérhetőségét e-mailben elküldjük, és ő rövid idő alatt a helyszínre tud érkezni, ha bármi felmerülne.

K: Távozhatunk korábban? 

V: Ha korábban szeretnétek távozni a megbeszélt időpontnál, kérjük, hívjatok, vagy üzenjetek SMS-ben a megadott számon 30 perccel előtte. Amíg vissza nem érünk, a ti felelősségetek a helyszínen hagyott pikniktárgyak.

K: Hogyan válasszak helyszínt?

V: Olyan helyszínt válassz amely jól megközelíthető, és legfeljebb 50 m-re található a legközelebbi parkoló. Jó idő esetén javasoljuk a kültéri helyszínt: a parkoktól a Margitszigeten át a saját kerted vagy teraszod is kiváló lokáció lehet. Beltéri helyszín esetén egyeztetés szükséges.

 

A folyamatosan változó Covid szabályozások miatt lehetséges, hogy meg kell vizsgálnunk egyes helyszíneket, hogy kivitelezhető-e piknik. Kérjük, ezt mindig jelezd e-mailben, ha esetleg egy különleges helyszínre kell kiszállnunk. Kérjük, arról is tájékozódj, hogy az adott helyszínen engedély szükséges-e.

K: Nincs kertem, sem más helyszín ötletem. Tudtok segíteni?

V: Természetesen javaslunk helyszínt, ha arra van szükség. Számos kiváló lokáció található Budapesten, az általunk preferáltakról szívesen adunk e-mailben tájékoztatást. 

K: Mi történik, ha rossz idő van?

V: Ha úgy tűnik, hogy az időjárás befolyásolhatja a foglalásod, akkor a piknik előtt felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a lehetőségeket. A piknik rossz időjárás miatti átütemezéséért nem számolunk fel díjat. További információkért kérjük, olvasd el a Felhasználási feltételeinket.

K: Ajándékba szeretném adni a pikniket. Milyen lehetőségeim vannak?

V: Lehetőség van ajándékba adni, voucher formájában. Ugyanúgy meg kell adni a résztvevők számát, hogy melyik csomagot szeretnéd, illetve a megajándékozott nevéti. Ezt megírhatod e-mailben, vagy a Kapcsolat fül kitöltésével, kérjük ekkor jelezd, hogy ajándékba adod. Megbeszéljük a részleteket e-mailben, majd küldünk egy díjbekérőt, melyet banki átutalással tudsz kiegyenlíteni. Ilyen esetben a teljes összeg előre fizetendő. Miután beérkezik az összeg, egy általad megadott postacímre kiküldjük a vouchert, így neked nincs egyéb teendőd, csak átadni annak, akinek szeretnéd. A voucher elévülése 1 év. 

K: Ajándékba kaptam a pikniket, mi a teendő?

V: Kérjük, vedd fel velünk e-mailben a kapcsolatot, és megbeszéljük a részleteket. A voucher sorszámát mindenképp tüntesd fel!

A Fánkfallal és Prosecco fallal kapcsolatos kérdéseket és válaszokat itt találod.

K: Mennyivel előtte tudom kibérelni a Prosecco- vagy Fánkfalat?

V: Ugyanúgy, mint a piknik esetén, érdemes jóval előbb, akár hónapokkal előtte, hogy biztosan legyen szabad kapacitás a rendezvényed dátumára. A foglalásod az 50% előleg beérkezésével biztosítod, melynek kiegyenlítésére 72 óra áll rendelkezésre, az általunk küldött díjbekérő alapján. A végösszegnek legkésőbb a rendezvény előtt 30 nappal kell megérkeznie számlánkra. Kérjük ezt mindenképp számold bele, mikor ajánlatot kérsz.

Részletes Felhasználási feltételek ITT.

K: Milyen eseményre tudom kibérelni a falakat?

V: Bármilyenre. Hogy csak néhány példát említsünk: esküvő, házibuli, állófogadás, céges rendezvény, privát rendezvény, díjátadó, pezsgős koccintás, születésnapi buli, diplomaosztó ünnepség, kiállítás megnyitó, termékbemutató, üzletnyitás…a lista végtelen.

K: Kérhetem a Prosecco- és Fánkfalat kültéri helyszínre?

V: A falainkat elsősorban beltéri használatra terveztük. Kültéren csak olyan helyen használható, ahol maximálisan megoldott az eső elleni védelem, és hirtelen keletkező erős szél esetén sem dől fel. 

K: Mi történik, ha eltörök néhány proseccos poharat?

V: Megértjük, hogy történnek balesetek, különösen néhány pohár prosecco vagy pezsgő után. Viszont kénytelenek vagyunk törésenként 500 Ft-ot felszámítani, amelynek készpénzes fizetése a helyszínen esedékes, amikor elhozzuk a falat.

K: El kell-e mosogatnom a poharakat?

V: Nem. A mosogatásról minden esetben mi gondoskodunk.

K: Mi történik, ha valaki teljes egészében tönkreteszi a Prosecco, vagy Fánkfalat?

V: Amellett, hogy nagyon szomorúak leszünk, mert csodálatos, egyedi bútordarabok mennének tönkre, erre az esetre a kaució fedezi az új fal/falak építési költségeit.

K: Kibérelhetem a falakat bárba, étterembe, szórakozóhelyre, egyéb rendezvényhelyszínre?

V: Kérjük, minden esetben kérd az adott helyszín engedélyét, hozzájárulását. Illetve győzödj meg arról is, hogy a Prosecco fal esetében biztosan odaszállíthatjuk a saját poharainkat, és azok nem keverednek össze a hely üvegpoharaival. Amennyiben nem jut vissza minden poharunk, ugyanaz lép érvénybe, mint törés esetén: poharanként 500 Ft-ot felszámítunk.

K: Biztosítatok személyzetet a prosecco/pezsgő öntéséhez, illetve a fánkok felrakásához?

V: Amennyiben szükséges, igen. A ledolgozott óraszám utólagos egyeztetéssel, jelenléti ív alapján történik, de legkevesebb 4 óra munkadíjat ki kell fizetni/ fő. A személyzet óradíjáról az árajánlatban kapsz több információt.

K: Mi a foglalás menete (piknik)?

V: Írj nekünk egy e-mailt, vagy töltsd ki az oldalon található Kapcsolat fület. Erre válaszolni fogunk rövid időn belül, megbeszéljük a részleteket, hogy pontosan mit szeretnétek enni, inni, szükség van-e pl. szülinapi tortára, vagy bármi másra, majd kapsz egy mindent tartalmazó árajánlatot.

Amennyiben ezt elfogadod, és megrendeled, küldünk egy díjbekérőt az előlegről. Az előlegnek kiegyenlítésére 48 óra áll rendelkezésre, melyről előlegszámlát állítunk ki, illetve ezzel biztossá válik a foglalásod, amit szintén visszaigazolunk. A fennmaradó összeget legkésőbb 1 héttel a piknik előtt kellett átutalni, melyről végszámla készül. 

K: Mi a bútorbérlés menete?

V: E-mailes megkeresést követően rövid időn belül küldünk egy árajanlatot, melyet elfogadás, és megrendelés után egy díjbekérő követ. Ennek a kiegyenlítésére 72 óra áll rendelkezésre. Amennyiben az előleg beérkezik, a foglalás él, ezt visszaigazoljuk, illetve előlegszámlát küldünk róla. A fennmaradó összeget legkésőbb 30 nappal a rendezvény előtt kellett átutalni, melyről végszámla készül. Részletes Felhasználási feltételek ITT.

K: Mi számít foglalásnak?

V: A megrendelt, és visszaigazolt szolgáltatáscsomag, melyről beérkezett az előleg(a teljes összeg 50%-a). Az e-mailes érdeklődés nem jelent automatikusan foglalást, a befizetett előleggel fixálod a dátumot és szolgáltatáscsomagot.

K: Mennyi időn belül kell utalni az előleget?

V: Az előleg átutalására a piknik esetén 48 óra, a bútorbérlés esetén 72 óra áll rendelkezésre. Az előleget magadtól ne utald el, csak a díjbekérő érkezése után, a közleményben feltüntetve a neved és a díjbekérő sorszámát. Amennyiben a megadott idő lejárta után sem érkezik látjuk az előleg összegét, abban az esetben a kért dátum automatikusan törlődik.

K: Mi történik, ha közbejön valami, és le kell mondanom a pikniket?

V: Természetesen megértjük, hogy előfordulhatnak váratlan helyzetek. Ilyen esetben fel fogunk ajánlani egy másik dátumot 3 hónapos időszakon belül, hogy át tudd tenni a pikniket, így a befizetett előleg nem vész el. 

K: Meggondoltam magam, törölni szeretném a pikniket. Mi a teendő?

V: A törlést mindenképp írásban, e-mailben kell felénk jelezni.
A piknikek díjmentes törlésére nem tudunk lehetőséget biztosítani. Mivel nekünk is vannak előzetes költségeink, ezért a beérkezett előleget törlés esetén megtartjuk, mint bánatpénzt. További költségeket nem számítunk fel.

COVID-19 információk

Rendezvényeinken minden esetben betartjuk az Egészségügyi Világszervezet (WHO) Covid-19 járvánnyal kapcsolatos ajánlásait, valamit a Magyarországon hatályos vonatkozó Kormányrendeleteket.

Javasoljuk, hogy ha olyan társasággal vesztek részt a piknikeken, akivel egyébként nem egy háztartásban éltek, akkor az étkezést leszámítva viseljetek maszkot, folyamatosan fertőtlenítsétek a kezetek, és tartsátok a biztonságos távolságot, tehát amit egyébként is tennétek. Vigyázzunk egymásra!

A piknikeken mindenki saját felelősségére vesz részt.